محل تبلیغات شما

1-حداقل اعضاء انجمن های علمی باید5 نفرباشد. 2-سرپرستی وعنوان انجمن را یکی از دبیران همان رشته مورد نظر به عهده داشته وآن راهدایت نماید و بر حسب مورد با رای اعضاء انجمن و تاییددبیرمربوطه و با رعایت ضوابط به یکی ازدانش آموزان عضو انجمن سپرده شود. 3-مدیر واحد آموزشی موظف است در اولین جلسه شورای دبیران براهمیت تشکیل انجمن های علمی پژوهشی دانش آموزان تاکیدنماید و با تبیین وظایف حداقل سه انجمن علمی رابااولویت ها وظرفیت های موجود باکمک دبیران مربوطه درمدرسه شناسایی،راه اندازی،حمایت و هدایت نماید. 4- مدیر واحد آموزشی ودبیران دروسی که انجمن علمی - پژوهشی درآن درس تشکیل شده است باید شرایط کلاس و تدریس درس مربوطه را به گونه ای برنامه ریزی نمایندکه عملکرد دانش آموزان عضو انجمن درداخل کلاس ها بازخوانی شده و برای دانش آموزان دیگر ایجاد انگیزه و جذابیت نماید. 5-انجمن دانش آموزی علمی- پژوهشی باید نشست های منظمی ماهانه با اعضاءخود داشته و همچنین عملکرد و یافته های خود را حداکثر سه ماهانه با دانش آموزان مدرسه به بحث وتبادل نظر بگذارند. 6- خروجی یافته هاو عملکرد انجمن باید تحویل پژوهش سرای منطقه شود. 7-فعال نمودن یک وبلاگ علمی یا فضایی درسایت مدرسه به نام انجمن وجذب مخاطبان با اسناد و مدارک مربوطه جزو اامات عملکرد انجمن می باشد.

منبع خبر : سایت خبری شعار سال

http://shoaresal.ir/fa/news/55179/دستورالعمل-تشکیل-انجمن-های-علمی-پژوهشی-دانش-آموزان

تحقیق و پژوهش نوجوان خوارزمی دریک نگاه

تست روانشناسی بلوغ عاطفی

بررسی اندیشه های فراماسونری و تاثیر آن بر رخداد های جهانی(بر اساس فرمت جشنواره نوجوان خوارزمی)

انجمن ,علمی ,آموزان ,های ,دانش ,پژوهشی ,دانش آموزان ,علمی پژوهشی ,های علمی ,انجمن های ,پژوهشی دانش ,دستورالعمل تشکیل انجمن

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها